I.v.m. hemelvaart zijn wij donderdag 30 en vrijdag 31 mei gesloten.

Knowlegde Base

Office 365

Persoonlijke agenda delen in Office 365

Geschreven op: 18 oktober 2017 Laatst aangepast: 18 oktober 2017

Office 365 persoonlijke agenda delen

  1. Ga naar uw Agenda
  2. Klik boven in het scherm op Delen
    Delen in Office 365
  3. Vul het e-mail adres van de persoon in waarmee u de agenda wilt delen
  4. Selecteer de gewenste bevoegdheden voor deze persoon en klik op Delen
    Agenda bevoegdheden Office 365
  5. Klik op Gereed

Gedeelde agenda toevoegen:

Wanneer de bevoegdheden zijn ingesteld, kan de gedeelde agenda worden toegevoegd.

  1. Klik met de rechtermuisknop op Andere agenda’s en klik op Agenda openen
    Gedeelde agenda toevoegen Office 365
  2. Vul het e-mail adres van de persoon in die de agenda met u heeft gedeeld en klik op Openen

De gedeelde agenda wordt nu aan de linkerkant onder Uw agenda’s weergegeven.